Πώς να κάνετε αυτόματη σίγαση του ήχου όταν τα ακουστικά είναι αποσυνδεδεμένα στα Windows 10

Τα Windows 10 μπορούν να διατηρούν ξεχωριστά προφίλ ήχου για διαφορετικές συσκευές ήχου. Για κάθε συσκευή ήχου που συνδέετε, μπορείτε να ορίσετε διαφορετικό επίπεδο έντασης και όταν συνδεθεί η συσκευή, η ένταση θα ρυθμιστεί αυτόματα. Φυσικά, κανείς δεν κρατά μια συσκευή ήχου σε σίγαση όλη την ώρα. Θα αυξήσουν ή θα μειώσουν την ένταση του ήχου, αλλά κανείς δεν κλείνει συνήθως μια συσκευή ήχου.

Εάν χρησιμοποιείτε ένα ζευγάρι ακουστικών με την επιφάνεια εργασίας σας και συχνά πρέπει να τα αποσυνδέετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μικρό σενάριο PowerShell που θα απενεργοποιεί αυτόματα τον ήχο όταν αποσυνδέετε τα ακουστικά σας.

Αυτό είναι κάτι που κάνουν τα κινητά τηλέφωνα, δηλαδή, όταν αποσυνδέετε τα ακουστικά σας, η μουσική σταματά αυτόματα. Η λογική πίσω από αυτό είναι ότι είτε έχετε τελειώσει με την ακρόαση μουσικής είτε έχετε αφαιρέσει κατά λάθος τα ακουστικά σας και χρειάζεστε έναν γρήγορο τρόπο για να τα απενεργοποιήσετε. Το σενάριο γράφτηκε βασικά με την ίδια αρχή από Prateek Singh του GEEKEEFY.

  Πώς να απενεργοποιήσετε το Windows PowerShell 2.0 στα Windows 10

Αυτόματη σίγαση ήχου

Ανοίξτε το Σημειωματάριο και επικολλήστε τα παρακάτω.

[cmdletbinding()]
Param()

#Adding definitions for accessing the Audio API
Add-Type -TypeDefinition @'
using System.Runtime.InteropServices;
[Guid("5CDF2C82-841E-4546-9722-0CF74078229A"), InterfaceType(ComInterfaceType.InterfaceIsIUnknown)]
interface IAudioEndpointVolume {
// f(), g(), ... are unused COM method slots. Define these if you care
int f(); int g(); int h(); int i();
int SetMasterVolumeLevelScalar(float fLevel, System.Guid pguidEventContext);
int j();
int GetMasterVolumeLevelScalar(out float pfLevel);
int k(); int l(); int m(); int n();
int SetMute([MarshalAs(UnmanagedType.Bool)] bool bMute, System.Guid pguidEventContext);
int GetMute(out bool pbMute);
}
[Guid("D666063F-1587-4E43-81F1-B948E807363F"), InterfaceType(ComInterfaceType.InterfaceIsIUnknown)]
interface IMMDevice {
int Activate(ref System.Guid id, int clsCtx, int activationParams, out IAudioEndpointVolume aev);
}
[Guid("A95664D2-9614-4F35-A746-DE8DB63617E6"), InterfaceType(ComInterfaceType.InterfaceIsIUnknown)]
interface IMMDeviceEnumerator {
int f(); // Unused
int GetDefaultAudioEndpoint(int dataFlow, int role, out IMMDevice endpoint);
}
[ComImport, Guid("BCDE0395-E52F-467C-8E3D-C4579291692E")] class MMDeviceEnumeratorComObject { }
public class Audio {
static IAudioEndpointVolume Vol() {
var enumerator = new MMDeviceEnumeratorComObject() as IMMDeviceEnumerator;
IMMDevice dev = null;
Marshal.ThrowExceptionForHR(enumerator.GetDefaultAudioEndpoint(/*eRender*/ 0, /*eMultimedia*/ 1, out dev));
IAudioEndpointVolume epv = null;
var epvid = typeof(IAudioEndpointVolume).GUID;
Marshal.ThrowExceptionForHR(dev.Activate(ref epvid, /*CLSCTX_ALL*/ 23, 0, out epv));
return epv;
}
public static float Volume {
get {float v = -1; Marshal.ThrowExceptionForHR(Vol().GetMasterVolumeLevelScalar(out v)); return v;}
set {Marshal.ThrowExceptionForHR(Vol().SetMasterVolumeLevelScalar(value, System.Guid.Empty));}
}
public static bool Mute {
get { bool mute; Marshal.ThrowExceptionForHR(Vol().GetMute(out mute)); return mute; }
set { Marshal.ThrowExceptionForHR(Vol().SetMute(value, System.Guid.Empty)); }
}
}
'@ -Verbose


While($true)
{
#Clean all events in the current session since its in a infinite loop, to make a fresh start when loop begins
Get-Event | Remove-Event -ErrorAction SilentlyContinue

#Registering the Event and Waiting for event to be triggered
Register-WmiEvent -Class Win32_DeviceChangeEvent
Wait-Event -OutVariable Event |Out-Null

$EventType = $Event.sourceargs.newevent | `
Sort-Object TIME_CREATED -Descending | `
Select-Object EventType -ExpandProperty EventType -First 1

#Conditional logic to handle, When to Mute/unMute the machine using Audio API
If($EventType -eq 3) 
{
[Audio]::Mute = $true
Write-Verbose "Muted [$((Get-Date).tostring())]"
}
elseif($EventType -eq 2 -and [Audio]::Mute -eq $true)
{
[Audio]::Mute = $false
Write-Verbose "UnMuted [$((Get-Date).tostring())]"
}
}

Αποθηκεύστε το με την επέκταση αρχείου PS1. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει «Όλα τα αρχεία» από το αναπτυσσόμενο μενού τύπου αρχείου. Δώστε στο αρχείο ένα όνομα που θα σας πει με μια ματιά τι κάνει. Αποθηκεύστε το σε κάποιο μέρος που είναι απίθανο να το διαγράψετε κατά λάθος, αλλά και όπου μπορείτε να το βρείτε εύκολα, αν χρειαστεί.

  Πώς να εκτελέσετε παιχνίδια NES στα Windows

Running The Script

Το PowerShell δεν μπορεί απλώς να εκτελέσει αυτόματα ένα σενάριο. Υπάρχει ένα ενσωματωμένο μέτρο ασφαλείας που το εμποδίζει να το κάνει, αλλά υπάρχει τρόπος να το παρακάμψετε. Έχουμε ένα λεπτομερές άρθρο για το πώς μπορείτε να το κάνετε ακριβώς αυτό. Ακολουθήστε τις οδηγίες για αυτόματη εκτέλεση του σεναρίου PowerShell που μόλις δημιουργήσατε και χρησιμοποιήστε μια προγραμματισμένη εργασία για να ξεκινήσετε το σενάριο κάθε φορά που εκκινείτε τον υπολογιστή σας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να εκτελέσετε μη αυτόματα το σενάριο κατά την εκκίνηση του συστήματός σας. Το χρησιμοποιώ για λιγότερο από 30 λεπτά και δεν ξέρω πώς ζούσα χωρίς αυτό πριν.

  Πώς να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες προβολές στο Event Viewer στα Windows 10