Τι είναι το “Raid” στα διαδικτυακά βιντεοπαιχνίδια για πολλούς παίκτες;

Το Raiding είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό σε μαζικά διαδικτυακά RPG για πολλούς παίκτες. Είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος αλληλεπίδρασης με φίλους (ή τυχαίους παίκτες) για την ολοκλήρωση των στόχων και την απόκτηση σπάνιων κλοπιμαίων. Σε υψηλότερα επίπεδα, οι επιδρομές μπορεί να είναι από τις πιο απαιτητικές δραστηριότητες στα MMO.

Τι είναι το Raid σε ένα MMORPG;

Σε μαζικά διαδικτυακά παιχνίδια ρόλων για πολλούς παίκτες (MMORPG), το “raiding” έχει σχεδιαστεί για να ολοκληρώνεται μόνο από μια μεγάλη ομάδα παικτών που εργάζονται συνεργατικά. Τα μπουντρούμια και οι επιδρομές προσφέρουν εμπειρία μάχης για να αναβαθμίσετε τον χαρακτήρα σας και πολλές άλλες ανταμοιβές εντός του παιχνιδιού, από εξοπλισμό υψηλότερου επιπέδου έως αποκλειστικά οπτικά skins και επιτεύγματα εντός του παιχνιδιού.

Εν ολίγοις: Τα Raids αποτελούν σημαντικό μέρος του «τελικού παιχνιδιού» των μαζικών διαδικτυακών παιχνιδιών για πολλούς παίκτες, δίνοντας στους παίκτες υψηλού επιπέδου προκλητικό περιεχόμενο σχεδιασμένο για συνεργατικό παιχνίδι σε ομάδες.

Τα μπουντρούμια και οι επιδρομές συμβαίνουν συνήθως μέσα σε «περιπτώσεις»: ειδικές, απομονωμένες ζώνες μέσα στο παιχνίδι μόνο για εσάς και την ομάδα σας. Σε αντίθεση με τον «ανοιχτό κόσμο» (όπου όλοι οι παίκτες μπορούν να αλληλεπιδράσουν), οι περιπτώσεις μπορούν να υποστηρίξουν εχθρούς με αυστηρά γραμμένες ακολουθίες και εφέ, με κάθε στάδιο του στιγμιότυπου να βασίζεται συχνά στο προηγούμενο και να αυξάνεται σε δυσκολία. Μόλις ένα παράδειγμα «εκκαθαριστεί», όλοι οι σχετικοί εχθροί έχουν νικηθεί, οι ανταμοιβές μπορούν να ληφθούν. Οι περιπτώσεις είναι επίσης κάτι που οι παίκτες είναι πάντα ελεύθεροι να αποφύγουν. κανένας παίκτης δεν αναγκάζεται να συμμετάσχει στο raid progression!

Τα Raids είναι περιπτώσεις με εξαιρετικά δύσκολα αφεντικά. Όλες οι επιδρομές έχουν διαφορετικούς μηχανισμούς (συμπεριφορές με σενάριο που εμφανίζονται ως απόκριση στη δράση του παίκτη, όπως η καταστροφή του αφεντικού σε ένα συγκεκριμένο ποσοστό υγείας), οι οποίοι είναι σχεδιασμένοι να είναι πιο δύσκολοι καθώς οι παίκτες προχωρούν στο περιεχόμενο. Οι επιδρομές προορίζονται να είναι οι πιο δύσκολες προκλήσεις για να ξεπεραστούν στα MMO και οι ομάδες θα μπορούσαν να χρειαστούν μέρες ή και μήνες για να κατακτήσουν τους μηχανικούς και να ολοκληρώσουν την επιδρομή. Δεν υπάρχει ποτέ εγγύηση ότι οι παίκτες θα πετύχουν, και ορισμένες επιδρομές σε όλη την ιστορία έχουν εκκαθαριστεί μόνο από λίγους παίκτες στον κόσμο.

Οι επιδρομές γίνονται προοδευτικά πιο δύσκολες

Τα παιχνίδια με επιδρομές συχνά χωρίζουν τα συστήματά τους σε τρεις γενικές κατηγορίες, τις οποίες ονομάζουμε επίπεδα εδώ:

Το περιεχόμενο Tier One προσφέρει περιορισμένες ανταμοιβές και έχει σχεδιαστεί για να είναι προσβάσιμο σε παίκτες που είναι πολύ νέοι στο raiding ή ίσως ακόμη και νέοι στο ίδιο το παιχνίδι.
Το περιεχόμενο της δεύτερης βαθμίδας προσφέρει πολύ καλύτερες (και αποκλειστικές) ανταμοιβές, αλλά απαιτεί υψηλότερο συντονισμό ομάδας και δεξιότητες παίκτη. Το περιεχόμενο σκληρής δυσκολίας περιλαμβάνει επίσης συχνά κάποια μορφή συστήματος προόδου, όπου το περιεχόμενο χαμηλότερου επιπέδου πρέπει να συμπληρωθεί προτού επιχειρηθούν υψηλότερα επίπεδα.
Το περιεχόμενο της τρίτης βαθμίδας προορίζεται να είναι η απόλυτη πρόκληση σε ένα MMO. Μόνο οι πιο έμπειροι και έμπειροι παίκτες θα μπορούν να ολοκληρώσουν αυτό το περιεχόμενο, και μόνο με τη βοήθεια μιας ομάδας παικτών με παρόμοια ειδίκευση και συντονισμό. Αυτό το περιεχόμενο προσφέρει τις καλύτερες ανταμοιβές, πολλές από τις οποίες είναι αποκλειστικά καλλυντικά είδη και μηχανισμοί για να επιδεικνύουν οι παίκτες τις ικανότητές τους.

Οι παίκτες που είναι νέοι στο raiding συνήθως ξεκινούν από την πρώτη βαθμίδα. Όσοι επιλέγουν να εξασκηθούν, να βελτιωθούν και να προοδεύσουν μέσω των χαμηλότερων βαθμίδων μπορούν να βρουν τον εαυτό τους να αντιμετωπίζει όλο και πιο δύσκολες προκλήσεις σε υψηλότερες βαθμίδες και να καρπωθεί τις τελικές ανταμοιβές.

  Λήψη Steam αργή; Δείτε τι πρέπει να κάνετε για καλύτερη ταχύτητα λήψης Steam

Για να δείξουμε την ιδέα, θα εξηγήσουμε πώς λειτουργεί το raid σε τρία MMORPG: World of Warcraft, Final Fantasy XIV και Guild Wars 2

Τι είναι το Raid στο World of Warcraft;

Το World of Warcraft κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2004 και είναι το παλαιότερο MMO από τα τρία, και τα raids αποτελούν μέρος του World of Warcraft από την κυκλοφορία του.

Όλα τα μπουντρούμια και οι επιδρομές στο World of Warcraft θα έχουν πολλούς κανονικούς εχθρούς (γνωστούς ως «όχλους») και αφεντικά να νικήσουν. Τα Raids είναι προαιρετικό περιεχόμενο τέλους παιχνιδιού για παίκτες υψηλού επιπέδου, ενώ τα μπουντρούμια προορίζονται για όλους τους παίκτες οποιουδήποτε επιπέδου δεξιοτήτων.

Για να προχωρήσετε από τη μια επιδρομή στην άλλη, πρέπει πρώτα να ξεκλειδώσετε τον απαιτούμενο εξοπλισμό. Για να λάβετε καλύτερο εξοπλισμό, πρέπει πρώτα να ολοκληρώσετε αποστολές και κανονικά μπουντρούμια για να αποκτήσετε εξοπλισμό που θα σας αφήσει να μπείτε σε ηρωικά μπουντρούμια, το σύστημα LFR (Looking For Raid) και ούτω καθεξής.

Κανονικά μπουντρούμια και επιδρομές

Τα Raid στο World of Warcraft απαιτούν πάντα τουλάχιστον 10 παίκτες και χωρίζονται σε τέσσερις δυσκολίες: LFR (Looking For Raid), κανονική, ηρωική και μυθική. Το LFR και τα κανονικά μπουντρούμια εμπίπτουν στην πρώτη κατηγορία.

Το LFR είναι για παίκτες που θέλουν να βιώσουν την ιστορία του περιεχομένου raid χωρίς προσπάθεια. προορίζεται για περιστασιακούς παίκτες και οι πιθανότητες αποτυχίας είναι σχετικά χαμηλές. Τα κανονικά μπουντρούμια είναι το σημείο εκκίνησης για όσους θέλουν να ξεκινήσουν τις επιδρομές και είναι επίσης εύκολο να ολοκληρωθούν.

Black Wing Lair Raid

Τα μπουντρούμια απαιτούν πάντα πέντε παίκτες και υπάρχουν τέσσερις δυσκολίες: κανονική, ηρωική, μυθική και μυθική συν (συχνά αναφέρεται ως “Mythic+”). Τα κανονικά μπουντρούμια στο World of Warcraft εμπίπτουν στην πρώτη κατηγορία επειδή είναι πιο εύκολο να ολοκληρωθούν.

Ηρωικό και Μυθικό+

Μεγαλύτερη δυσκολία σημαίνει περισσότερη υγεία και ζημιά γενικά, και έτσι η επιλογή μιας ρύθμισης υψηλότερης δυσκολίας εμπίπτει στη δεύτερη κατηγορία. Για να διαγωνιστείτε σε μυθικές επιδρομές, πρέπει πρώτα να ολοκληρώσετε ηρωικές επιδρομές και να αποκτήσετε καλύτερο εξοπλισμό. Το Mythic+ μπορεί να εμπίπτει στη δεύτερη ή στην τρίτη βαθμίδα ανάλογα με τη δυσκολία στο μπουντρούμι που επιλέγεται.

Το Mythic+ είναι ένα χρονοδιάγραμμα πέντε παικτών που προσθέτει αυξημένη δυσκολία από την ηρωική λειτουργία. Το σύστημα mythic+ είναι αποκλειστικό για τα μπουντρούμια και οι εχθροί στα μπουντρούμια mythic+ προκαλούν μεγαλύτερη ζημιά και έχουν υψηλότερες δεξαμενές υγείας με κάθε επίπεδο που κατακτάται. Σε ορισμένα επίπεδα, το μπουντρούμι αποκτά ένα «κόλλημα» που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο θα ενεργούν οι εχθροί, προσθέτοντας επιπλέον πολυπλοκότητα στο περιεχόμενο. Το Mythic+ μπορεί να ξεκλειδωθεί μόνο λαμβάνοντας πρώτα ένα βασικό στοιχείο από το προηγούμενο επίπεδο δυσκολίας (mythic).

Επιδρομή Rise of the Blood God (Zul’Gurub).

Το Mythic+ δεν παρουσιάζει αύξηση δυσκολίας μηχανικά, αλλά επειδή είναι πιο τιμωρητικό και απαιτητικό από το μυθικό περιεχόμενο, το mythic+ εμπίπτει στη δεύτερη κατηγορία που περιγράφεται στην αρχή αυτού του άρθρου. Το Mythic+ κλιμακώνεται συνεχώς υψηλότερα, έτσι οι προκλήσεις υψηλότερης βαθμίδας θα μπορούσαν να εμπίπτουν στην κατηγορία τριών βαθμίδων.

Mythic Raids

Το Mythic raiding, η πιο δύσκολη δυσκολία στο World of Warcraft, είναι το μόνο raid με σταθερό μέγεθος πάρτι 20 παικτών. Η μυθική δυσκολία για τις επιδρομές έχει σχεδιαστεί για να είναι το πιο απαιτητικό περιεχόμενο που είναι διαθέσιμο και προσφέρει εξοπλισμό υψηλότερου επιπέδου και αποκλειστικές ανταμοιβές.

Η αύξηση των δεξιοτήτων και οι απαιτήσεις εξοπλισμού είναι απαραίτητες εάν οι παίκτες επιλέξουν να μεταπηδήσουν από το ηρωικό περιεχόμενο στο μυθικό. Αγώνες προόδου μεταξύ των κορυφαίες ομάδες εκτίθενται όταν κυκλοφορούν νέα μυθικά raids και το World of Warcraft είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό με τρόπο που δεν είναι άλλα MMO, με τους πίνακες κατάταξης και τις βαθμολογίες να εμφανίζονται ευδιάκριτα στους διαφορετικούς διακομιστές των παιχνιδιών σε όλο τον κόσμο.

Τι είναι το Raid στο Final Fantasy XIV;

Το Final Fantasy XIV κυκλοφόρησε το 2010 και το πρώτο περιεχόμενο raid έγινε διαθέσιμο στην πρώτη του επέκταση, Realm Reborn. Για να προχωρήσετε από τη μια επιδρομή στην άλλη, έπρεπε πρώτα να ολοκληρώσετε το πρώτο επίπεδο και ούτω καθεξής για να προχωρήσετε στο επόμενο επίπεδο επιδρομής. Αυτό είναι γνωστό ως γραμμική πρόοδος.

  Τι είναι η ανίχνευση επαφών και πώς μπορεί να καταπολεμήσει τις πανδημίες;

Αφού οι παίκτες ολοκληρώσουν την πρώτη βαθμίδα του περιεχομένου της επιδρομής, θα μπορούσαν στη συνέχεια να προχωρήσουν στη δεύτερη βαθμίδα και τελικά να ολοκληρώσουν αυτήν τη σειρά επιδρομών. Μετά την εκκαθάριση των κανονικών επιδρομών, η άγρια ​​λειτουργία των επιδρομών μπορεί να ξεκλειδωθεί.

Normal Dungeons, Trials και Alliance Raids

Τα κανονικά μπουντρούμια, οι δοκιμές και οι επιδρομές συμμαχίας αντιπροσωπεύουν το πιο εύκολο περιεχόμενο που έχει να προσφέρει το Final Fantasy XIV.

Στο Final Fantasy XIV, οι παίκτες ακολουθούν μια βασική ιστορία που θα τους οδηγήσει σε μια σειρά περιπτώσεων, όπως μπουντρούμια, δοκιμές και επιδρομές συμμαχιών. Τα μπουντρούμια αποτελούνται από τέσσερις παίκτες και είναι αρκετά εύκολο να ολοκληρωθούν. Οι παίκτες πρέπει να καθαρίσουν τους εχθρούς και να περάσουν από το μπουντρούμι σε ένα αφεντικό. Υπάρχουν συνήθως τρία έως τέσσερα αφεντικά σε ένα μπουντρούμι και ο χρόνος για να ολοκληρωθεί ένα μπουντρούμι διαρκεί συνήθως περίπου 20-25 λεπτά. Τα μπουντρούμια θα έχουν μερικές φορές σκληρές λειτουργίες που μπορούν να ξεκλειδωθούν μετά την ολοκλήρωση της κανονικής λειτουργίας μπουντρούμι.

Οι δοκιμές έχουν σχεδιαστεί για οκτώ παίκτες που αντιμετωπίζουν ένα μοναδικό αφεντικό (με κανονική λειτουργία και μερικές φορές ακραία λειτουργία). Μια δοκιμή κανονικής λειτουργίας μπορεί να διαρκέσει μόλις 5 λεπτά και μια ακραία δοκιμή μπορεί να διαρκέσει έως και 20 λεπτά. Οι δοκιμές δεν προσφέρουν τον καλύτερο εξοπλισμό, αντίθετα, προσφέρουν καινοτόμα αντικείμενα, όπως βάσεις και μόδα για να φορέσει ο χαρακτήρας σας.

Οι επιδρομές συμμαχίας διεξάγονται από 24 παίκτες, που αποτελούνται από τρεις ξεχωριστές ομάδες 8 παικτών, ενάντια σε μια σειρά αφεντικών και όχλων (μικρότεροι εχθροί αναπαραγωγές), παρόμοια με ένα μπουντρούμι, ωστόσο, οι επιδρομές συμμαχίας χρειάζονται ένα τεράστιο κομμάτι χρόνου για να ολοκληρωθούν—35 λεπτά κατά μέσο όρο. Αυτές οι συναντήσεις γεμίζουν το κενό στη δυσκολία μεταξύ των κανονικών επιδρομών 8 παικτών και του άγριου περιεχομένου, καθώς έχουν μεγαλύτερη μηχανική πυκνότητα και απαιτούν υψηλότερο βαθμό ακρίβειας στην εκτέλεση, αλλά είναι πιο ελαφριές και πιο φιλικές από το περιεχόμενο άγριας λειτουργίας.

Hard Mode Dungeons και Normal Raids

Τα μπουντρούμια σκληρής λειτουργίας είναι ένα μπουντρούμι αυξημένης δυσκολίας, γι’ αυτό και τα μπουντρούμια σκληρής λειτουργίας ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία. Οι εχθροί που βρίσκονται στους αντίστοιχους κανονικούς τρόπους λειτουργίας θα επανεμφανιστούν σε μπουντρούμια σκληρής λειτουργίας, αλλά η μηχανική μπορεί να είναι πιο περίπλοκη.

Οι κανονικές επιδρομές απαιτούν ένα σύστημα προόδου για να ξεκλειδώσετε το περιεχόμενο επόμενου επιπέδου. Για να προχωρήσουν, οι παίκτες πρέπει πρώτα να ολοκληρώσουν την πρώτη επιδρομή και μετά τη δεύτερη να προχωρήσουν στην τρίτη και ούτω καθεξής για να προχωρήσουν στο επόμενο αφεντικό—αυτό αναφέρεται παραπάνω ως γραμμική πρόοδος.

Καθώς οι παίκτες προχωρούν μέσα από τα αφεντικά, θα αποκτήσουν ανταμοιβές που αυξάνουν τη δύναμη των χαρακτήρων τους (πόση ζημιά προκαλούν, πόση υγεία μπορούν να αποκαταστήσουν κ.λπ.), κάτι που με τη σειρά του τους επιτρέπει να αντιμετωπίσουν ισχυρότερα και πιο απαιτητικά αφεντικά. Αυτή η μορφή προόδου που βασίζεται σε γρανάζια είναι ένα σημαντικό χαρακτηριστικό των περισσότερων Raiding MMO και το Final Fantasy XIV δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το περιεχόμενο της δεύτερης βαθμίδας και πέρα ​​είναι εντελώς προαιρετικό.

Savage και Ultimate Raids

Οι επιδρομές Savage και Ultimate στο Final Fantasy XIV αντιπροσωπεύουν το προαιρετικό βασικό περιεχόμενο τέλους παιχνιδιού που προσφέρει τις μεγαλύτερες προκλήσεις και τις πιο δυνατές ανταμοιβές. Σε αντίθεση με τα μπουντρούμια ή τις δοκιμές, οι άγριες επιδρομές περιορίζουν έναν παίκτη να λαμβάνει ανταμοιβές μόνο μία φορά την εβδομάδα για ένα χρονικό διάστημα μετά την αρχική τους κυκλοφορία (συνήθως μέσα στους πρώτους πέντε μήνες).

Το άγριο και απόλυτο περιεχόμενο επιδρομής προορίζεται για όσους αναζητούν μια πρόκληση. Χρειάζονται εβδομάδες, ίσως και μήνες, για να μάθουμε τα μοτίβα σε αυτούς τους αγώνες.

Υπάρχουν πολλές στρατηγικές και μοτίβα για να μάθετε σε αυτούς τους αγώνες, και αυτό που κάνει το άγριο περιεχόμενο να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα είναι η ατομική ευθύνη κάθε μέλους να μάθει τον αντίστοιχο ρόλο και τους μηχανισμούς του στον αγώνα, αλλά ένας μεγάλος άγριος επιδρομέας γνωρίζει επίσης το μηχανικοί άλλων, ώστε να μπορούν να προσαρμοστούν σε οποιοδήποτε τυχαίο ακραίο στοιχείο κατά τη διάρκεια του αγώνα.

  Πώς συγκρίνεται το iPad Pro 2020 της Apple με το Trackpad Mac του 1994

Τι είναι το Raid στο Guild Wars 2;

Το Guild Wars 2 κυκλοφόρησε το 2012 με μια φιλόδοξη ιδέα «ζωντανής ιστορίας», όπου ο κόσμος του παιχνιδιού προοριζόταν να αλλάξει με την πάροδο του χρόνου καθώς εξελισσόταν η ιστορία. Αυτή η ιδέα αποτέλεσε τον πυρήνα της συνεχούς δέσμευσης παικτών του παιχνιδιού, ή του «τελικού παιχνιδιού», για περίπου τα δύο πρώτα χρόνια της ύπαρξής του. Αυτό, σε συνδυασμό με το γρήγορο «σύστημα μάχης δράσης» και τους ευέλικτους ρόλους κατηγορίας ξεχωρίζουν το παιχνίδι από μεγάλο μέρος της σκηνής MMO.

Το 2015, το Guild Wars 2 παρουσίασε την πρώτη του επιδρομή, το Spirit Vale, με την κυκλοφορία του πακέτου επέκτασης του Heart of Thorns. Αυτή η έκδοση είδε επίσης μια σημαντική αύξηση στη δυσκολία του περιεχομένου και στην πολυπλοκότητα στο σύστημα μάχης.

Έκτοτε, οι προγραμματιστές συνέχισαν να κυκλοφορούν περιοδικά πρόσθετες επιδρομές και φράκταλ (μικρότερες ομάδες, παρουσίες σαν μπουντρούμι που έχουν σχεδιαστεί για να προκαλούν τους παίκτες), αν και με πολύ πιο αργό ρυθμό σε σύγκριση με παιχνίδια όπως το Final Fantasy XIV ή το World of Warcraft.

Dungeons, Fractals και Strikes

Τα Dungeons κυκλοφόρησαν όταν κυκλοφόρησε το αρχικό παιχνίδι και δεν έχουν ενημερωθεί ουσιαστικά από τότε. Είναι απίστευτα εύκολα και απαιτούν πέντε παίκτες. Ένα μπουντρούμι προοριζόταν να πάρει μια ομάδα περίπου 45 λεπτά για να ολοκληρωθεί, αλλά οι έμπειροι παίκτες με καλύτερο εξοπλισμό μπορούν να ολοκληρώσουν ένα μπουντρούμι μέσα σε 10 λεπτά. Τα μπουντρούμια θα έχουν πολλούς πιο αδύναμους εχθρούς, μηχανικούς παζλ και κατά μέσο όρο τρία ισχυρά αφεντικά.

Τα φράκταλ είναι μια μορφή επιδρομής που απαιτεί πέντε παίκτες και είναι σημαντικά πιο δύσκολα ανάλογα με το επίπεδο που επιλέγεται. Η δυσκολία μπορεί να επιλεγεί πριν από την είσοδο και μπορεί να κυμαίνεται από το ένα έως το 100. Το 100 είναι το πιο δύσκολο και τα περισσότερα φράκταλ μπορούν να ολοκληρωθούν μέσα σε 15-20 λεπτά. Τα φράκταλ αποτελούνται από εχθρούς με μέσο όρο τρία αφεντικά ανά παράδειγμα.

Το περιεχόμενο φράκταλ πρέπει να συμπληρώνεται με διαδοχική σειρά, ξεκινώντας από το ένα φράκταλ και ανεβαίνοντας στο 100. Καθώς προχωράτε σε υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας, οι ανταμοιβές για την ολοκλήρωση θα αυξάνονται επίσης. Τα υψηλότερα επίπεδα φράκταλ είναι από τα πιο απαιτητικά περιεχόμενα του παιχνιδιού και οι ανταμοιβές είναι επίσης από τις πιο σημαντικές.

Τα χτυπήματα είναι νεότερες επιδρομές χαμηλότερης βαθμίδας που απαιτούν 5-10 παίκτες για να ολοκληρωθούν. Οι απεργίες έχουν σχεδιαστεί είτε ως σκαλοπάτι για αρχάριους σε επιδρομές, είτε ίσως ως μακροπρόθεσμη αντικατάσταση των επιδρομών γενικά. Τα χτυπήματα θα έχουν ένα μόνο αφεντικό να σκοτώσει και μπορούν να ολοκληρωθούν μέσα σε 5-10 λεπτά.

Φράκταλ υψηλού επιπέδου

Τα φράκταλ αυξάνονται σε δυσκολία από το επίπεδο ένα μέχρι το επίπεδο 100. Τα φράκταλ υψηλότερου επιπέδου αποτελούν πρόκληση για τις περισσότερες ομάδες πέντε παικτών. Ενώ τα φράκταλ είναι πιο προσιτά από τα raid επειδή απαιτούν λιγότερους παίκτες, συχνά είναι πιο τιμωρητικά στο σχεδιασμό τους, απαιτώντας και από τους πέντε παίκτες να ενεργούν χωρίς λάθη.

Στο Guild Wars 2, τα raids είναι περιπτώσεις 10 παικτών που επικεντρώνονται σε απαιτητικές μάχες και μηχανικούς, σχεδιασμένες για χαρακτήρες μέγιστου επιπέδου που φορούν τον καλύτερο εξοπλισμό. Όπως τα μπουντρούμια και τα φράκταλ, οι επιδρομές αποτελούνται συνήθως από τρία αφεντικά με ενδιάμεσες συναντήσεις με ασθενέστερους εχθρούς και περιοχές με παζλ.

Επειδή υπάρχει σημαντική αύξηση δυσκολίας, τα φράκταλ υψηλής βαθμίδας εμπίπτουν εύκολα στην κατηγορία δεύτερης βαθμίδας που περιγράφεται παραπάνω.

Challenge Motes

Τα Challenge motes προσφέρουν την υψηλότερη δυσκολία για τους επιδρομείς MMO, επομένως εμπίπτουν εύκολα στην τρίτη κατηγορία του περιεχομένου επιδρομής. Τα Challenge motes έχουν σχεδιαστεί ως ένα σύστημα για ορισμένα φράκταλ και ορισμένα raid bosses που επιτρέπουν στους παίκτες να αυξήσουν προαιρετικά τη δυσκολία της συνάντησης.

Με ενεργό το challenge mote, ένα αφεντικό θα έχει επιπλέον υγεία, θα προκαλέσει επιπλέον ζημιά στους παίκτες και θα στρώσει πρόσθετους μηχανισμούς στην κανονική τους μορφή, που συχνά αλλάζουν εντελώς τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες πρέπει να προσεγγίσουν τη συνάντηση. Οι προκλήσεις προσφέρουν μερικές πρόσθετες ανταμοιβές, συχνά με τη μορφή καλλυντικών, τα οποία οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να δείξουν ότι είναι από τους πιο ικανούς στο παιχνίδι.